FANCY FAIR VOOR SINT MAARTEN

Op zaterdag 10 maart a.s. wordt in winkelcentrum Middenwaard een gezellige Fancy Fair gehouden. De opbrengst is bestemd voor de getroffen basisscholen op Sint Maarten.

Deze Fancy Fair vindt plaats in de winkelruimte naast de RABObank, vlakbij de ingang vanaf het Parelhofplein.

De Stichting Miss IQ, die deze Fancy Fair organiseert, is het beheer van het Winkelcentrum heel dankbaar voor de medewerking hiervoor.

Er zijn diverse kramen met een gevarieerd aanbod. Men vindt er kunstzinnige keramiek en glaskunst; brei- en haakwerk; schilderijtjes, beeldjes van papier; origami vouwwerk; wenskaarten, plantaardige zeep, huidverzorgingsproducten; ambachtelijke producten voor huis en tuin, cadeautjes voor Pasen en meer.

Bezoekers maken ook kans op leuke prijzen.

De Stichting Miss IQ heeft al eerder dergelijke succesvolle evenementen gehouden voor haar goede doelen.

Het verkregen eindbedrag wordt gebruikt om schoolinventaris te verschepen naar Sint Maarten. Diverse scholen daar zijn zwaar getroffen door orkaan IRMA. Veel spullen, vooral schoolmeubilair, zijn onbruikbaar geworden.

De Stichting Miss IQ heeft in januari al twee grote zeecontainers met schoolinventaris verstuurd. Dat materiaal is in grote dank ontvangen. Maar de nood is nog steeds erg hoog.

Vandaar dat binnenkort weer twee containers naar Sint Maarten worden verzonden. Ook is het de bedoeling dat er materialen naar basisscholen op Curaçao en Aruba verscheept gaan worden. Voor verzending daarvan is nog veel geld nodig. De opbrengst van de Fancy Fair kan daartoe weer bijdragen.

De Fancy Fair vindt op 10 maart plaats van 10.30 tot 17.00 uur, in Middenwaard, winkelruimte naast de RABObank. Toegang is gratis.