Bijdragen

Afgeschreven (school)materialen zijn prima te gebruiken

Curaçaose schoolkinderen werken in schoollokalen met achterstallig onderhoud, zitten op versleten meubilair en krijgen les met verouderd materiaal. Daar wil Miss IQ wat aan doen.
Alle scholen op Curaçao kunnen hun wensen insturen. We hebben geen voorkeursbeleid. De scholen weten inmiddels dat de materialen weliswaar tweedehands zijn, maar in prima staat zijn, er goed uitzien en nog zeker 10 jaar meegaan. Omdat we alleen materialen kunnen leveren die we krijgen aangeboden, kunnen we wensen van scholen niet altijd (direct) inwilligen.
Miss IQ zoekt dus gebruikt schoolmeubilair, lesmateriaal, sportattributen en muziekinstrumenten die bruikbaar zijn.
Geef afgeschreven materialen een tweede leven. Neem telefonisch, per e-mail of via social media contact met ons op over wat u wilt schenken. We overleggen of u het komt brengen of dat we het materiaal komen ophalen.

Financiële bijdragen zijn aftrekbaar

Het verschepen van zeecontainers met spullen is kostbaar. Miss IQ zoekt daarom actief naar fondsen. Vaak, maar niet altijd met succes.
Miss IQ waardeert daarom ook financiële bijdragen van sponsors en donateurs.
Onze ANBI-status maakt die giften voor bedrijven en particulieren belastingtechnisch aantrekkelijk.
We bedanken alle bedrijven, stichtingen en particulieren voor hun steun aan onze stichting en vooral het bouwen aan een mooie toekomst voor scholieren op Curaçao.

Stichting Miss IQ
Berenkoog 77
1822 BN Alkmaar
072 531 55 79 / 06 2143 5068
info@stichtingmissiq.nl
KvK 54261104

© 2020 Stichting MissIQ. Deze site bevat analytics trackingcode met ip-adres anonimisering.