20526037_1656419534370407_1504639243636133543_n

Comité van Aanbeveling

Stichting Miss IQ heeft een aantal invloedrijke personen bereid gevonden om toe te treden tot het Comité van Aanbeveling. Hun persoonlijke interesses en ervaringen liggen op het gebied van politiek, zorg, onderwijs en media. Waar mogelijk zullen zij Miss IQ met advies bijstaan en ons actief steunen om onze projecteren te realiseren. Wij zijn hen dankbaar voor hun inzet en expertise en stellen hen graag voor.

Franklin Brigitha

Pastoor

Han ter Heegde

Burgemeester

Arthur van Dijk

Commissaris van de Koning

Mgr. Dr. Jan Hendriks

Bisschop van het Bisdom Amsterdam-Haarlem

Mevr. Noraly Beyer

TV-presentatrice en voormalig nieuwslezer

Mevr. Eugenie Herlaar

Voormalig TV-presentatrice en verslaggever/nieuwslezer NOS journaal

Jan Willem Geurts

Voorzitter Sports For Children

Partners met eenzelfde doel: het goede doel!

Alweer ruime tijd geleden kwamen we Ruth Groenewoud tegen toen zij ter aanvulling van haar donaties sportmateriaal voor een school op Curaçao wilde hebben. Wij van Sports for Children waren blij mee te kunnen werken aan haar inspirerende project.

Na diverse malen tussen Alkmaar en Helmond op en neer gependeld te hebben voor diverse beraadslagingen, kwam naar voren dat er meer dan een eenmalige samenwerking tussen de twee stichtingen mogelijk was. Gezien onze overlappende activiteiten en onze gemeenschappelijke doelgroep, de schoolgaande kinderen, zouden we elkaar immers structureel van dienst kunnen zijn.

Vandaag de dag vertrekt er geen transport van gymnastiekmateriaal zonder af te wegen of we schoolmeubilair van Miss IQ zouden kunnen toevoegen aan de container. Een andere optie is om onze scholen rechtstreeks in contact te brengen met onze partner Miss IQ. En zo werkt het ook omgekeerd.

Kortom, een succesvolle samenwerking waarbij we gezamenlijk meer scholen nog breder vooruit kunnen helpen.

Het is prettig werken met de mensen van Miss IQ, die omgekeerd ook goed met onze mensen door een deur kunnen.

1 + 1 = 3 zeggen ze weleens, en dat gaat hier zeker op!

Jan Willem Geurts,
Voorzitter Sports for Children