Sponsors

Na haar journalistieke carrière bij het TV-journaal heeft Eugènie Herlaar met haar man vele jaren heel succesvol een bedrijf gevoerd op het gebied van Organisatie, PR en Promotie. Na het overlijden van haar echtgenoot heeft zij vele taken afgestoten en is zij als ZZP-er verder gegaan met ‘Eugènie Herlaar Presentaties’.Zij geeft lezingen, treedt op als Storyteller en is reisleidster voor speciale rondreizen naar de eilanden van Caribisch Nederland. Aan de Stichting Miss IQ verleent zij gratis adviezen op het gebied van PR en levert zij diverse tekstbijdragen. Ook verzorgt zij lezingen met projectie over de doelstellingen van de Stichting.

Informatie via: www.eugenieherlaar.nl

Containerbox.nl is een bedrijf dat opslagmogelijkheden biedt aan particulieren en bedrijven. Er zijn diverse mogelijkheden op drie locaties in: Alkmaar; Heerhugowaard en Stompetoren. De Stichting Miss IQ is vanaf het begin in staat gesteld door de heer André Köhne om gratis alle goederen voor verzending naar Curaçao op te mogen slaan. En dat geldt ook voor materiaal dat nog gaat binnen komen. De stichting is hem daar zeer dankbaar voor.

Informatie via: www.containerbox.nl

Stichting Miss IQ
Berenkoog 77
1822 BN Alkmaar
072 531 55 79 / 06 2143 5068
info@stichtingmissiq.nl
KvK 54261104

© 2019 Stichting MissIQ. Deze site bevat analytics trackingcode met ip-adres anonimisering.