Warme samenwerking tussen Stichting MissIQ en Stichting Sports for Children

Het is altijd mooi als organisaties die maatschappelijk betrokken zijn elkaar vinden en hun krachten bundelen om op die manier hun gezamenlijk doel bereiken.

Dat het tot mooie resultaten kan leiden bewijzen Stichting MissIQ en Stichting Sports for Children. Nadat er in Augustus 2019 een container vol met sport- en spelmateriaal naar Curaçao was verscheept en gedoneerd aan het zeer belangrijke sportstadion Sentro Deportivo Korsou (S.D.K.) in Willemstad, Curaçao, is er veel contact geweest tussen de stichtingen alsook het dankbare S.D.K. die na een zeer moeilijke periode weer probeert op te krabbelen en het sporten voor duizenden kinderen weer mogelijk moet maken.

In onderstaande video, die we bij het afleveren hebben laten maken is de dankbaarheid maar ook het belang goed te zien

Voor beide stichtingen dan ook aanleiding om nog eens 2 containers vol met sport en spelmaterialen te vullen.

Woensdag 13 november en woensdag 20 november zijn de vrijwilligers dan ook druk bezig geweest. Wij danken de vrijwilligers en koesteren de warme samenwerking. Het resultaat is motiverend en dankbaar en geeft energie om door te blijven gaan.